Rimmel London Scandaleyes Likit Far - Slate Grey

Rimmel London Scandaleyes likit farlardan 002 Slate Grey bu yazımın konuğu. Likit farlar bana çok pratik geliyor aynı zamanda daha da kalıcı, bu farı da bu anlamda severek kullanıyorum.Rengi metalik bir gri, içerisinde sim değil çok hoş yansımaları olan sedefler var..
Rimmel London Scandaleyes Likit Far - Slate Grey
Fırça aplikatörüde göz kapağınıza ürünü uygulamada kolaylık sağlayacak türde, uzun ve basık. Bulaşıp dağılma yapacak kadar sıvı değil, yapısı yoğun ve pudramsı. Bu farlar ambalaj yenilenmesine gideceği için artık bu ambalajda muhtemelen bulamayacaksınız, yenilenmiş haliyle denk gelirseniz çok güzel renkleri var şans verebilirsiniz.Özellikle gold bronz rengi bir harika. 

Uygulamada çok kolaylık sağlayan bir ürün olduğunu düşünüyorum.Krem farlarda pratik evet ama likitler özellikle bu formda ki ambalajlara sahip olan ürünler çok daha tercih edilir geliyor kısa zamanda yapılması gereken makyajlarımda.. 
Rimmel London Scandaleyes Likit Far - Slate Grey
Ürün göz kapağınıza uygulandıktan sonra hızlı ve kolay sabitleniyor. Daha sonrasında dağılma, bulaşma yapmıyor kesinlikle..
Eğer pratik bir ürün arıyorsanız, yap çık ürünler ilginizi çekiyorsa bu tip likit farlara şans vermelisiniz diye düşünüyorum..

Rimmel London Scandaleyes mat likit farları Watsons mağazalarında bulabilirseniz şans verebilirsiniz arkadaşlar.

23 yorum :

  1. Çok pratik bir far. Sabitlenir ama göz kapağı dar olanlar için nasıl olur ki? Dağılabilir gibi geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz kapağı dar olanlar elleriyle hafif dağıtıp kontrol edebilirler diye düşünüyorum zaten bulaşıp dağılacak gibi bir yapısı yok, zorlamıyor insanı.

      Sil
  2. Rengi harika görünüyor daha önce hiç likit far kullanmadım anlatımın için çok teşekkürler .
    iyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Likit farlar cidden pratiklik sağlıyor, en azından bir tane denemeni öneririm o halde, sevgiler..

      Sil
  3. ne kadar yoğun bir kıvamı var teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kıvamı çok güzel, kontrol sağlanabiliyor kolaylıkla, rica ederim..

      Sil
  4. Likit farları ben de çok seviyorum canım arkadaşım :)) Bu renk de çok güzelmiş ama asıl o bronzu merak ettim :) Denk gelirsem kaçırmam artık :) Öpüyorum canım benim <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım arkadaşım benim gold bronzu bulursan sakın kaçırma bayılacaksın :) Umarım bulabilirsin ben almak istediğimde yoklardı, kalkacağı için uygun fiyatlıydılar o olsaydı tam olacaktı :) Çoook öpüyorum bitanem benim <3 <3

      Sil
  5. Bunun bronz rengi de vardır kesin ♥♥♥
    Ahhh bayıldım ben buna:)
    Yine çok güzel yazmışsın arkadaşım emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım gold bronz rengi var yazımda da belirttiğim gibi, bulursan kaçırma derim <3 Teşekkür ederim canım:*

      Sil
  6. Canım benim bulursan hiç düşünme al yapıları diğer likitlerden farklı, kalıcılıklarıda bundan kaynaklı sanıyorum, seveceğini düşünüyorum :) <3 <3

    YanıtlaSil
  7. Çok değişik bir rengi varmış. Böyle her yerde bulunamayacak farları seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, özellikle dumanlı göz makyajlarında çok hoş duruyor..

      Sil
  8. Hic dikkat etmemiştim keske inceleseydim bayıldım resmen <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım aklında olsun denk gelirsen yakından incele daha çok bayılacaksın rengine <3

      Sil
  9. Bende daha önce hiç likit far kullanmadım ama rengi çok güzelmiş <3 ve çok güzel yorumlamışsın emeğine sağlık canım <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim likit farlar zamandan tasarruf çok kullanışlı ürünler, edinmeni öneririm bir kaç tane <3 Çok teşekkür ederim canım benim <3 :*

      Sil
  10. Bu tür farları uygulamaktan korkuyorum sanki kolay sürülmez gibi geliyor bu yüzden uzak kaçıyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sıvı olmadıkları takdirde aslında sürümleri tozlardan daha kolay, bir denesen aslında sürekli elin bu tarzlara gider :)

      Sil
  11. Bulaşmaması çok iyiymiş ayrıca renk seçimin de çok güzel canım, güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, özellikle gold bronz olanı çok daha güzeldi, kalkacağı için renk kısıtılıydı yoksa kesin onu alırdım :)

      Sil
  12. Rengine bayildim güle güle kullanin bende bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, elbette geliyorum blogunuza :)

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel