Garnier BB Krem Mucizevi Cilt Kusursuzlaştırıcı

Garnier ürünlerine temkinli yaklaşıyorum geçmişte yaşadığım bazı sıkıntılar yüzünden.Korka korka da olsa sırf merakımdan alıp kullanmak istediğim bb kreminden şükür ki memnun kaldım,sıkıntı yaşatmadı cildimde..
Garnier BB Krem Mucizevi Cilt Kusursuzlaştırıcı - Açık Ton
Ben tam boyunu almaktansa denemek için 18 ml lik boyutunu aldım ki deneyimleyip memnun kalırsam tam boyunu almak istedim ve bitince indirimde felanda denk gelirsem tam boyunu almak istiyorum, sevdim bu kremi..
Ürünün vaad ettikleri şu şekilde;
  • Cilt rengini eşitler.
  • Pürüz ve çizgileri gizler. 
  • Sağlıklı bir ışıltı verir.
  • 24 saat nemlendirir. 
  • UV ışınlarından korur

Tüpten sıkımında koyu,katı gibi sanki yayılımı zor olacakmış gibi bir his verse de insana, tam tersi yayılımı cilde uygulaması yedirmesi çok rahat. Kapatıcılığı bb kreme göre gayet iyi, kapatıcılığını arttırmak için bir kat daha üzerine geçebilirsiniz istediğiniz yerlerin.. Kokusu inanılmaz güzel, ferah parfüm yoğunluğu o kadar çok ki, yüzünüze parfüm sıkmışçasına buram buram kokuyor yüzünüz :) 
Garnier BB Krem Mucizevi Cilt Kusursuzlaştırıcı - Açık Ton
Parlak bir bitişi var, cilde uyguladıktan sonra pudramsın bir yapıya dönüşse  bitişi mat değil parlak canlılık veren türde.Bu benim en sevdiğim şey, makyajda karmadan yağlıya dönük bir cildimde olsa parlak bitişli, glowa yakın makyajları seviyorum..
Garnier BB Krem Mucizevi Cilt Kusursuzlaştırıcı - Açık Ton
Garnier Bb krem cildin renk eşitsizliğini güzel bir şekilde eşitleyerek aslında incecik bir uygulama ile fondöten altı baz şeklinde de kullanılabilir diyede düşünüyorum.Yapısı hafif çünkü, akması, kusması yok,rahatlıkla baz olarak kullanılabilir.. 

Bendeki AÇIK TON olmasına rağmen cildimle güzel bütünleşti, orta ton olması gereken bir renk bana göre. ORTA TON ise çok koyu, buğday tenlilere bile koyu gelebilir diye düşünüyorum.. Renk ayarını pek tutturamamışlar sanki :)

Garnier Bb kremi Gratis, Watsons, çeşitli online alışveriş siteleri ve marketlerden satın alabilirsiniz.18ml fiyatı 6,90 tl.

4 yorum :

  1. Ben de ürünün, mini boyu olduğunu bilmiyordum, harika!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemek için çok ideal,marketlerde bile bulunuyor..

      Sil
  2. mini boyu olması çok iyiymiş! içeriğinde paraben var mı acaba?
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası içeriğinde paraben göremedim, tam emin olmamakla birlikte garnier ürünlerinde paraben kullanmıyor diye biliyorum,yanılıyorda olabilirim. Sevgiler :)

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel