Pastel Nude Oje - BUFF

Pastel Nude serisini çoğunluk olarak başarılı bulduğumu belirtmiştim daha evvel ki nude serisinden bir ojenin yazısında.. Geçen gün bir diğer güzel rengi 759 Buff rengini satın aldım, Stone ile arasında kaldım Buff Stone'den biraz daha açık bir nude.. 

pastel nude oje 759 Buff

Blogger bir arkadaşın önerisiyle Stoneyi aradım buldum, çok ilginç ama her renk tonunu bulmak zor oluyor bu serinin. Genelde pek tutulmayan nude renkleri kolay bulunuyor, sanırım bu güzellerden az geliyor ve çabuk tükeniyor.. Velhasıl ben seçimimi Buff'tan yana kullandım, soğuk alt tonlu, açık çimento rengini andırdı bana, çok severim o tonu.. 

pastel nude oje 759 Buff

Bu serinin yapısından ve fırçasından daha önce bahsetmiştim, tekrar bahsedeyim.. Yoğunluğu bana klasik pastel ojelerinden bir tık daha yoğun geldi, sürümü güzel, tek katta bile tatmin edici ancak ben hemen hemen hiç bir ojemde tek kat uygulama yapamıyorum, en az 2 olmalı içime böyle siniyor :) 

pastel nude oje 759 Buff

Nude ojeleri seviyorum tırnakta çok şık duruyor, parmaklarıda bir o kadar zarif gösteriyor bana göre...


12 yorum :

  1. Bu seriyi bende çok beğeniyorum bu renkte güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  2. Nude ojelere ben de bayılıyorum, ama bu seriyi fırçası ince diye süremediğimden kullanamıyorum, buna benzer bi renk bulursam alıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırçası bana çok ince gelmedi aslında ama flormarın daha ince mesela. Benzer çok markada var kesin bulursun .. :)

      Sil
  3. pastel gerçekten de oje işinde çok iyi. nude serisi benim de favorim. beige olanı kullanıyorum. insanda resmen temiz hissi uyandırıyor =)

    YanıtlaSil
  4. Fiyat olarak uygunmuş 14 farklı renk diyor nude ojeler güzel ambalajıda çok hoşmuş beğendim tek problem pastelin sitesinde tabletle girdiğimden renk seçimi yapamıyorum malesef birde bilgisayardan bakmak lazım canım sende onlinemi aldın

    YanıtlaSil
  5. Renklerde birebir anlaşılması için evet bazen sıkıntı olabiliyor, hayır canım ben satıldığı yerlerden alıyorum. Sende iyi araştır derim çünkü bazı renkleri olmasa da olur cinsten, çoğunluğu ise çok iyilerden oluşuyor..

    YanıtlaSil
  6. Stone var aynı seride herkese tavsiye ediyorum favorim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet diğer oje yazımda bana da tavsiye etmiştin :) Senin tavsiyenle ikisini elime aldım baktım baktım buna karar kıldım ama onuda alıcam, o da tam bunun koyusu çok net çimento :)

      Sil
  7. Nude'nin ojelerini ben de gerçekten beğeniyorum. özellikle tırnak renginde olanları.

    YanıtlaSil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel