Aspire Kalori Yaktırıcı Hafif Gazlı İçecek

Bu içeceği Gratis mağazalarında görüyor ancak her defasında bir şekilde öteliyordum, merak ettiğim bir üründü açıkçası. Geçen haftalarda Aspir markası bana denemem için bir paket yolladı. Merak ettiğim bu ürünü deneme fırsatım olmuştu artık..


Öncelikle marka hakkında minik bir anektod vermek istiyorum.. 
Aspire, İngiltere’de satışa sunulan ilk kalori yaktırıcı hafif gazlı günlük içecektir ve alanında lider bir İngiliz Laboratuvar tarafından test edilerek kutu başına ortalama 200 kaloriye kadar yaktırabileceği kanıtlanmıştır.Aspire’ın içeriğindeki bulunan guarana özü, yeşil çay özütü ve l-carnitine birlikte çalışarak, vücut metabolizmasını uyarır ve kalori yakımını destekler. Sağlıklı bir yaşam biçiminin parçası olarak tüketildiğinde Aspire kilo verme hedefine ulaşmada yardımcı olur.

Aspire drinkthin hafif gazlı içecek

Aspir sıfır kalorili bir ürün, şeker içermiyor..Yaban mersini özlü ve yeşil çaylı.. 

Ancak akut kafein hassasiyeti olanlar, hamileler, emziren bayanlar ve çocuklar için Aspire içmek uygun olmayabilir. İbaresi yer alıyor özenle, dikkat edilmesi gereken bir nokta zira yüksek dozda kafein içeriyor..

Ürünün rengi pembe kırmızı arası, tadıda ekşimsi, yaban mersini tadı yoğun, hafif gazlı.. Ben ürünün yarısına geldiğimde aşırı baş dönmesi yaşadım, sanırım fazla geldi kafein miktarı.Kafein hassasiyetim olup olmadığını bilmiyorum ancak neden böyle oldu anlamadım.. Enerji verdiği bir gerçek, içince bunu çok rahat hissedebiliyorsunuz..

Dünyanın bir çok ülkesinde satışı olan oldukçada popüler bir gazlı içecek Aspir.. Ülkemizde de seçili mağazalarda satışta..

Benim gibi acabalarınız varsa mutlaka bir tane sepete atıp deneyin derim..

2 yorum :

  1. Merhabalar,

    Aspire benim aylık olarak düzenli tükettiğim bir içecek. Öncesinde olan light cola bağımlılığımı bu içecekle aştım diyebilirim. Hafif gazlı bir içecek. Yaban mersini karışık yeşil çay aromalı, benim zevkime hitap eden bir tadı var. Bildiğim kadarıyla sadece Gratis'lerde ve online olarak satılıyor. Bazen Gratis'te iki öde üç al kampanyaları oluyor. Baya karlı çıkıyorsunuz.
    Ben genelde online alıyorum. Pek bilmediğim bir yerden online birşey almak başta beni hep korkutuyor olsa da Aspire beni hiç hayal kırıklığına uğratmadı diyebilirim. Sadece tek bir defa kargo firması yüzünden güç bir durumda kaldım. Onda da anında bir geri dönüşle sorunu hallettiler. Hatta kendilerinden kaynaklanmamış olmasına karşın ek bir koli daha hediye ettiler. İçecek güzel, hizmet anlayışları başka bir güzel :) Şiddetle tavsiye ederim !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seveni ve memnun kalanı çok evet. Bana biraz ağır gelsede dediğim gibi sevip bağımlısı olan çok 😊 teşekkür ederim sevgiler😊

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel