Pastel Nude Oje - ROSE

Pastel tonlara olan aşkım aşikar. Oje seçimlerimde de bu tonlara ağırlık veriyorum ister istemez. Nude renkler bence parmakları çok daha zarif gösteren renkler.. Pastel'in Nude serisinde çok hoş renkler olmakla birlikte bence gereksiz diyebileceğim renklerde yok değil. Ağırlıklı olarak beğendiğim renklerden oluşuyor bu seri. İşte bu seriden 752 'ROSE' adlı ojeye yer vermek istedim bu yazımda..

Dış mekan çekimi
Bu serinin yapıları bana daha koyu geldi, sıvı değil daha yoğun yapıda. Ben bu özelliği seviyorum açıkçası ojede. Ancak neden bilmiyorum bu seri bir tık daha yoğun.. Kuruma süresi gayet güzel.

pastel nude rose oje
pastel nude rose oje

 Tek kat yetmeyebilir belki ama 2 katta istenilen görüntüye ulaşmak mümkün. Bende ki 3 kat uygulanmış hali, benim için önden baktığımda asla arkasını görmemeliyim tırnaklarımın. Böylede bir takıntım var, istersem 5 kat sürmek zorunda kalayım, o ojeye karar verdiysem arkası görünmeyecek :/ Fırçası normalden biraz daha kalın yapıda, bu sürümü kolaylaştırıyor.


pastel nude rose oje
İç mekan çekimi

Bende diğer bir kaç rengi daha var, özellikle 'GREGE' rengi favorim.. Pastel ojeler 2.85 tl satılmakta. Watsons ve Gratis mağazalarından ulaşabilirsiniz..

4 yorum :

  1. Bu serinin bazı renkleri bana da gereksiz geldi çok birbirine benzer tonlar var. Ama bu renge bayıldım pembe alt tonlu nude ojeleri çok seviyorum ve kolay kolay bulunmuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum çok kolay bulunmuyor ilginç bir biçimde :) bir de blush rengi var o da pembe alt tonlu hoş bir nude :)

      Sil
  2. Stone favorimdir denemediysen tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır denememiştim, açıkçası hiçte denk gelmedim ona :) Zor bulunan güzel renklerden desene, görür görmez alıcam emin olabilirsin :)

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel