Farmasi VFX Pro Camera Ready Fondöten

Bugün ki yazımın konuğu başarısıyla adından sıkça söz ettiren Farmasi firmasına ait VFX Pro Camera Ready Fondöten. Özellikle bb ve cc kremleri ciddi beğeniliyor ve bende bb kremini olukça başarılı buluyorum. Cc kremini henüz deneyimlemedim ancak onunda seveni bir hayli fazla. Akabinde bb kapatıcı ve vfx yüz bazıda başarılı ürünlerin içerisinde yer alıyor.. Onlardan biri olan VFX Pro Camera Ready Fondötene yine danışmanlarından biri olan sevgili Elif hanım (@farmasim.online.tr instagram adresiyle ulaşabilirsiniz) sayesinde ulaştım. İnstagram hesabımdan (@benimtutkumblog) alışveriş paylaşımımı inceleyebilirsiniz ve alışveriş için kendisiyle irtibata geçebilirsiniz. Çok disiplinli ve güvenilir bir danışman olduğunu söyleyebilirim. Gönül rahatlığı ile kendisinden ürün siparişi verebilir, bu harika ürünleri denemeye başlayabilirsiniz.
Vfx Pro Camera Ready Foundation
Farmasi VFX Pro Camera Ready Fondöten likit yapıda bir ürün. Hd özelliğine sahip ki bu oldukça güzel sonuçlar almanızı sağlıyor.Özellikle fotoğraf çekimlerinde bu özellik harika sonuçlar veriyor biliyorsunuz. Işığı yansıtma özelliği cildinizin daha pürüzsüz ve aydınlık sağlıklı görünmesine neden oluyor. Kapatıcılığı ortadan yükseğe doğru ve yapısı likit ürünlere nazaran normalden birazcık daha yoğun yapıda. Buna rağmen dağılımı rahat.  Özellikle nemli bir süngerle uygulamada sonuç cidden çok güzel oluyor. Fırça ile uygulayıp üzerinden nemli bir süngerle de geçebilirsiniz ki ben yoğun yapılı ürünlerimde hep bu şekilde uygulama yapıyorum, son rötuş olarak nemli süngerle hafifçe geçiyorum üzerinden, hem o yoğunluğu alıyor hemde daha fresh bir görünüm elde etmemi sağlıyor. Bu mini ipucunu kullanmanızı kesinlikle öneririm.
Vfx Pro Camera Ready Foundation
Ciltte aydınlık, mat olmayan bir sonuç veriyor. Yani ne mat ne aşırı glow, ayarında sağlıklı, aydınlık bir parlaklık diyebiliriz. 
Farmasi Vfx Pro Camera Read fondöten yaşlanma karşıtı formülü sayesinde kırışıklık görünümünü düzenlemeye, yeni yaşlanma izlerinin oluşumunu engellemeye yardımcı oluyor. SPF 15 korumasına sahip bu özelliği de ayrı cezbediyor. 

5 farklı tonu bulunuyor. Bende ki 01 Vanilla rengi. Sarı alt tonlu cilt rengim var. En uyan renk buydu, yazın açık gelebilir belki ama kışın cildime uyumlu bir renk 01.

Ürün pompalı bir şişede 30  ml olarak satılıyor. Pompalı şişede likit ürünlerin kullanımı çok daha rahat oluyor, tüp ambalajlar her zaman daha zahmetli benim için :) 

Farmasi Vfx Pro Camera Ready Fondötenin katalog fiyatı 85 TL ancak sık sık indirime giriyor. Örneğin Mart ayı kataloğunda şuan fiyatı 40 TL ye düşmüş. Bence denemek için çok iyi bir fırsat. Rahatlıkla tavsiye edebileceğim bir fondöten..

12 yorum :

  1. Farmasi'nin merak ettiğim ürünlerinden birisi:)

    YanıtlaSil
  2. bu ürünü ben de almak istiyorum ama sivilce yapar diye korkuyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sıkıntı olmadı, karma-yağlı cildim.😕

      Sil
  3. Güzel bir fondötene benziyor, tester bulabilirsem deneyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gayet başarılı, tester bulmak daha iyi tabi :)

      Sil
  4. Aradığım bir üründü detaylı bilgi için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle harika bir makale olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum, beğenmenize sevindim..

      Sil
  6. Bilgilendirme için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel