Loreal Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Loreal 3 etkili kusursuz makyaj temizleme suyumdan ne kadar memnun olduğumu her fırsatta dile getiririm,beni takip  edenler bilirler. Yeni çıkardıkları Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu yine beni yanıltmadı ve en az ondan memnun olduğum kadar memnun kaldım.
Loreal Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Ürünün ilk dikkat çeken tarafı bana göre şişesi. Çok şık tasarlanmış,mavi bir şişesi var. İçindeki su renksiz olmasına rağmen bu efekt ürünü daha şık kılıyor. 

2 farklı çeşidi bulunuyor, Normalden Kuruya Hassas ciltler için ve Normalden Karmaya Hassas Ciltler için. Bendeki Normalden Kuruya olan çeşidi içerisinde gliserin bulunduruyor. Kuru ciltlerin hoşuna gidecekg bir özellik bu, sonrasında cildi aşırı gerip rahatsız etmiyor bu sayede.Cildi arındırıp,temizleyip rahatlattığını belirtiyor açıklamasında. Kış aylarında gliserinli olanını almak istedim, bitince Karmaya dönük olan sade çeşidini denemek istiyorum. O çeşidi cildi temizleyip,arındırmasının yanında matlaşmasınıda sağlıyor aynı zamanda.

Makyajı temizlemesi güzel, zorlamadan makyajımı kolaylıkla temizleyebiliyorum. Sadece maskara temizlerken birkaç kez geçmem gerekiyor üzerinden,orada biraz yetersiz geliyor ama cilt temizliğinde gayet başarılı. Temizleme sonrasında cildi germiyor bu en güzel özelliği diyebilirim. Kokusuz olmasıda koku hassasiyeti yaşayan kişiler için olumlu bir ayrıntı. 
Cildimde herhangi bir iritasyona sebep olmadı. 
Loreal Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu
Tek olumsuz yanı alım kısmı, şişenin ucu pamuğa dökerken fazla geliyor, ziyan oluyor. Biraz daha çıkık bir şişe ağzı yapmalarını isterdim. Cidden alırken zorluyor insanı. Diğer temizleme suyuda öyleydi, maalesef değişmemiş 😕
400 ml oldukça büyük bir boyutu var. İçerisinde Paraben, Parfüm ve Alkol bulunmuyor. Fiyatı 25 tl civarı. 

21 yorum :

  1. İçeriğinden korkmuştum deneyebilirim bunu canım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriği büyük oranda temiz canım rahatlıkla deneyebilirsin. Rica ederim 🙂

      Sil
  2. İçeriğinde paraben var sanıyordum. İçeriği de güzelmiş aklımda olsun 💗🦄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen içeriği temiz,gönül rahatlığı ile kullanılabilinir.Umarım sende seversin 💜🤗

      Sil
  3. Yağlarla makyaj çıkarmaya başladığımdan beri misel sulardan epey uzaktayım. İçinde bulunmayanlar sayesinde sabahları akşam kalan krem kalıntılarını temizlemek için bakılabilir <3 Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çift fazlı yada yağlarla ürün çıkarmaya alışamadım bir türlü😕 Aynen bunu üstten geçmek için kullanabilirsin🙂 Teşekkür ederim 💕

      Sil
  4. Şişesi gerçekten çok şık 😍 Bu ürünu görüyordum ama tereddüt ediyordum.Yazini okuduğum iyi oldu ,emeğine sağlık 😍 Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım akıldaki sorulara cevap olmuştur ve umarım sende seversin 🙂 Teşekkür ederim, sevgiler 🤗💕

      Sil
  5. Makyaj çıkarmada artık temizleme yağları kullandığım için, misel suları eskisi gibi tüketemiyorum Goncam. Bir de evde bir stok yığınım var, onları da bitirince bu ürünü de denerim. Misel suları sadece duş almadığım günlerde saç dibimdeki kalıntıları temizlemek için kullanıyorum. Kapak sorunu çözememelerine üzüldüm açıkçası. Ama içeriğinin temiz olması süper👌🏻👌🏻 Güle güle kullan can arkadaşım, öpüyorum❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin stoklarını bilmezmiyim hiç, Bioderma ağırlıktadır kesin, favorin :) Hiç aklıma gelmemişti ilk senden duyuyorum saç için kullanıldığını Blanam ilginç,deneyebilirim bak <3 Çok teşekkür ederim can arkadaşım benim <3 <3 bende çok öpüyorum :*

      Sil
  6. Güzel bir keşif olmuş.Bioderma kullanıyorum bitince denemek isterim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bideorma kadar varmı bilemiyorum kullanamadım ancak içerik olarak temiz, sevilebilir belki :) Teşekkür ederim:)

      Sil
  7. ben de çok merak ediyorum bunları ama elimde o kadar çok birikti ki misel su pas geçmek zorunda kaldım.. güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eldekileri bitirmek en güzeli, biriktikçe kalıyor :( Teşekkür ederim..

      Sil
  8. Artık birçok markanın misel suları çıktı bunu görmüştüm bende ama güvenip almamıştım. Günlük kir ve sebumu almak için kullanılabilir. Gramajına göre fiyatıda uygunmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçerik olarakta güzel, gramajıda keza öyle, sevilen bir ürün olmaya büyük aday :)

      Sil
  9. elimdeki misel suyum bitmek üzere bunu alabilirim canım :)

    YanıtlaSil
  10. içeriği temiz makyajı güzel çıkarıyor daha ne olsun :)

    YanıtlaSil
  11. En hızlı tükettiğim bu misel su oldu Gonca, fakat bende biraz gerilme yapıyıor. Onun dışında çok beğeniyorum. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hızlı bitecek gibi çok fazla geliyor🙁 cildin kuruluk seviyesi fazla olmalı canım belkide, benim karma-yağlı cildim bu diğerleri gibi germedi.Teşekkür ederim canım🙂🙋

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel