Essence Blush Up Allık - Pinky Flow

 Essence fiyat - performans olarak gayette başarılı ürünlere sahip bir marka.Denenmesi, şans verilmesi gereken bir çok ürüne sahip. Her defasında sizi şaşırtan ve ön yargılarının yerini iyiki almışımlara bırakan türde üstelik.. Ben bir çok ürününü severek kullanıyorum, şehrimde 5-6 aydır satışa sunulan tek yer olması sebebiyle bir çok ürününü almış ve denemiş oldum. Koca şehirde tek bir yer Essence ürünlerini satıyor inanabiliyormusunuz!? Neyse ki geçte olsa ürünler hakkında fikir sahibi olmuş oldum...

pembe allık

Essence Blush Up allıklardan 20 numaralı Pinky Flow rengi bu yazımın konuğu. Doğal, utanmış bir kızarıklık edasında etki veren çok hoş bir pembe allık kendisi.. Öyle ki bir kaç renk geçişleri olan aynı zamanda aydınlatıcı olarakta kullanılabilen bir ürün. En çok sevdiğim yanı ise bu oldu, aydınlatıcı kullanmama gerek kalmaksızın çok doğal bir yansıma veriyor, tamda yerinde ve ayarında.. Kalıcılığı gayet güzel, renk vermesi de bir o kadar hoş ancak bir kaç sürüm isteyen, üst üste bir kaç sefer uygulamanız gereken bir allık buna rağmen verdiği renk ve görünüm bu sıkıntıya değiyor.

pembe allık
 Yapısı yumuşak çok fazla sert değil, fırçaya düzgün gelen bir yapısı var, uğraştırmıyor pek.. Doğal bitişli bir allık istiyorsanız Essence'nin blush up allıklarına bir şans vermenizi isterim.. Yeni koleksiyonda varlarmı bilemiyorum ancak başka bir ambalaj veya isimle standdaki yerlerini alabilir diye düşünüyorum çünkü cidden işlevsel bir ürün bana göre..

pembe allık

Tozutma problemi standart tozutan allık-pudralar ki gibi, aşırı sıkıntı yaratmayacak türde. Bir kaç rengi daha var ancak en doğal bulduğum ve severek kullandığım rengi 20 pinky flow rengi oldu benim..

Essence ürünlerine Gratis mağazalarından ulaşabileceğiniz gibi ilgili kozmetik mağazalarından ve online alışveriş sitelerinden temin edebilirsiniz..

2 yorum :

  1. Valla bayıldım rengine, ellerine sağlık canım ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok tatlı bir rengi var, rica ederim canım :)

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel