Rosense Gül Suyu - Gül Suyunun Cilde Faydaları

Gül suyunun cilde olan faydaları herkesçe malum, doğal bir tonik görevi görerek cildi sıkılaştırması, yenilemesi ve canlandırması en bilinen ve önemli özelliği..Piyasada çeşit çeşit gül suyu satılmakta, içlerinde en memnun kalarak kullandığım Rosense markasının gül suyu oldu. Şöyle ki gül suyunu kokusundan pek hoşlanmam normalde, ekşimsi kokusu midemi bulandırmaya yetiyor tuhaf bir şekilde. Bir kaç markayla birlikte Rosense'den de böyle bir olumsuz etki almadım, bir kaç yerde doğal olan ekşi kokar diye belirtilmiş ancak ben çok sık kullanmama rağmen bu markadan öyle bir koku almadım, başka bir kaç marka da çok daha ekşi kokan gül sularına rastladım, kaldı ki Rosense'den çok da iyi bir marka değillerdi! Böylece bu yargıyı deneyerek ve bilerek kırmış oldum, sizde yanılmayın.. 
Ürün çeşitliliğini seviyorum ve elimde geldiğince aynı ürünün farklı markalara ait ürünlerini denemeye bayılıyorum, demirbaşım sabit kalsa da denemek ayrı bir haz, Rosense gül suyu'da benim demir başım, farklı markalarıda deniyor olsam..

Rosense Gül Suyu - Gül Suyunun Faydaları

Gül suyunun etkilerine yazımın başında kısaca değinmiştim, doğal tonik olmasından bahsetmiştim ve evet gül suyunu ben muhakkak hiç aksatmadan sabah ve akşam olmak üzere mutlaka uygularım, belirli bir süre bekledikten sonra da nemlendiricimi uygularım.. Cildi ciddi anlamda canlandırdığını ve aydınlık görünüm verdiğini söyleyebilirim.Özellikle göz altı morluklarından şikayet edenler gül suyunun bu etkisinden kesinlikle yararlanmalılar..

Cildi sıkılaştırmada ve gözenek küçültmede büyük yardımcı, sürekli kullanımda gözle görülür etkisini fark edeceksiniz. Doğal ürünler her zaman faydalıdır, belki etkisini yavaş yavaş görürsünüz ama doğaldır, kimyevi ürünlerin içerisine etkisini çabuklaştırıcı maddeler konduğu için en çok rağbet edilenler olsa da, elinizde geldiğince doğal ürünleri kullanmanızda fayda var..

Rosense gül suyu benim demirbaş doğal toniğim, çok uzun zamandır kullandığım ve memnun kaldığım bir ürün, sizde denemek isterseniz, çoğu kozmetik mağazasında, alışveriş marketlerinde, eczanelerde ve çeşitli alışveriş sitelerinde kolaylıkla bulabilirsiniz..Fiyatı satıldığı yere göre çeşitlilik gösterse de 10 ile 15 tl arası değişmektedir..

55 yorum :

  1. Rosensin diğer ürünlerinde kullanmış, beğenmiştim...
    Ama Gülsuyu özellikle Rosense diyosun, tamam o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rosense ürünleri genel olarak çok güzeller evet. Gül suyunda ilk sıram her daim Rosense'nindir desem yeterlidir sanırım :)

      Sil
  2. benim de çok sevdiklerimdendir kendisi. sanırım 4.şişemdeyim. iyi oldu hatırlattığın az kalmıştı :) kokudan bahsetmişsin ya doğal olduğu için bozulmaması için dolapta saklarsanız daha iyi olur yoksa kokusu değişebiliyor hem yazın sabahları serin serin çok güzel oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle buzdolabında saklanıpta yaz aylarında cilde uygulamak inanılmaz ferahlık veriyor bundan bahsetmemiştim seninde bunu hatırlatman iyi oldu bak teşekkürler :)

      Sil
  3. Bu markayı ben de almıştım ama düzenli kullanamadım. Son kullanma tarihi geçince atmak zorunda kaldım. En kısa zamanda yeni bir kutu alıp düzenli olarak kullanmak istiyorum. Faydalı bir yazı olmuş. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umuyorum ki etkisini göreceksiniz sizde düzenli kullanım sonrası, rica ederim..

      Sil
  4. Benim için de doğal tonik kesinlikle gül suyu çok faydalı yazın buz halinde kullanıyorum canım çok faydalı bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim, herkesin mutlaka kullanması gereken doğal bir nimet :)

      Sil
  5. Denemem lazım, cildime aydınlık veren herşeye bayılıyorum :) paylaştığın için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umuyorum ki cildine yarayacaktır canım, rica ederim :)

      Sil
  6. Ekşi gibi değilde ağır baş ağrıtıcı bir kokusu oluyor gül özünün seyreltilmesi lazım :) Rosense hakıkaten Ispartada da bir numara :) Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baş ağrısına kadar gidiyormu ya benim yine iyiymiş mide bulantısı :) Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  7. tütü etek çekilişime katılabilirsin...

    http://www.nilgunozenaydin.com/2015/06/cekilis-yapiyorum.html

    YanıtlaSil
  8. Ben de kullanıyorum memnunum canım..

    YanıtlaSil
  9. 13 yaşımdan bu yana gül suyu kullanırım cildim cidden temizdir (bir dönem strese bağlı çıkan sivilceler dışında). Genetik mirastan sonra gülsuyunun payının büyük olduğunu düşünürüm hep cildimin berraklığında..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanmaya çok erken yaşlarda başlamışsın ne kadar güzel ve böyle bir genetik mirasa sahip olduğu içinde şanslısın. Cildin kalitesini arttıran doğal ürünler her kadının temel bakım ürünü olmalı kesinlikle..

      Sil
  10. Merhaba,
    Kendi ilgi alanımda bir bloga rastladığımiçin çok mutluyum. Gül suyu benim hep rutinime eklemeye çalıştığım ancak bir türlü ekleyemediğim bir ürün. Faydaları say say bitmez tabi.

    Benimde nacizane bir blogum var, blogunu keşif etkinliği sayesinde gördüm. Bana da beklerim. Senistiyorruj blog olarak aratabilir ya da google+ profilimden yazılarıma ulaşabilirsin. Görüşmek dileğimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz, bende sizi blogumda görmekten mutluluk duydum.. Gül suyunun daha bilmediğimiz bir çok faydası var buna inanıyorum.. Elbette blogunuza geliyorum şimdi, güzel bloglarınız olsun, sevgiler :)

      Sil
  11. Ben de tonik olarak kullanıyorum ve küçüklüğümden beri gül suyu kullanıyorum. Herkes cildimin sırrını soruyor belki de gül suyu sayesinde pürüzsüz çok şükür :) Herkese tavsiye ederim sabah akşam! Şelale'ninki de güzel. Yazı çok güzel olmuş emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok büyük bir etkendir eminim :) Şelale'ninkini denemedim henüz, umarım o da hoşuma gider, beğenmene çok sevindim, teşekkür ederim :)

      Sil
  12. Orjinal Isparta'dan fabrikasından getiriyordum, gerçek katkısız saf gül suyu..Sizin de dediğiniz gibi hiç ekşi koku almadım, sıcakta tadının da, kokusunun da değiştiğini söyleyebilirim, buzdolabı şık bir tercih ;) Ayrıca ayaklara uygulayarak, rahatlama, ödem alma ve tırnaklara da iyi geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Direkt fabrikasından getirmeniz büyük şans, buzdolabında saklanıp sonrasında uygulamak büyük ferahlık veriyor kesinlikle :) Dip notlarınız için teşekkür ediyorum, fayda sağlamadığı yer varmıdır ki acaba? :)

      Sil
  13. Otacı marka gül suyu kullanıyordum bu marka hediye geldi kesinlikle daha iyi:-)

    YanıtlaSil
  14. içerisinde katkı maddesi olmaması çok iyi. Bir çok marka saf gül suyu değil. Benimde kız kardeşim Isparta da öğrenci. Ona getirtiyorum çoğunlukla. Bu markayı denemedim ama en kısa sürede deneyeceğim. Ayrıca gerçek gül suyu niye ekşi koksun ki, oldukça güzel kokar. Onu diyen marka ise, kendisi gerçek gül suyu değildir :)
    sevgiler
    Şafak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne şanslısınız o halde kendi yerinden getirtmek çok daha güzel olsa gerek :) Rosense'de şuana kadar denediklerimin içerisinde en memnun kaldığım oldu, öneririm.. Ayrıca kokusu nedendir bilmem diğerleri gibi ekşimsi değil, ya onlar saf değil ya da bir yerde bir sıkıntıları var :) Sevgiler..

      Sil
  15. Canim peki sivilceler akneler için işe yariyormu? Ben Gülşah inkini kullandim yüzüm icin cok iyi geldi. Dün rosenseye başladım sırtım için. Acaba işe yarar mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım cilt için faydası ciddi anlamda çok iyi, zaman içerisinde renk açıcı özelliği ile sivilce izlerine de iyi geldiğini düşünüyorum. Doğal tonik görevi gördüğü için ciltteki akne oluşumunuda engelleyebileceğini söyleyebilirim.. Sırtın için net bir şey söyeleyemem ancak vücudunun çok daha sağlıklı ve canlı hoş görünmesi için rosenseyi cildinde de kullanman oldukça güzel.

      Sil
  16. bnde rosense gül suyu kullanıorum ama hıc bır faydasını görmedim hatta yuzumu daha cok bozdu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüzümü daha çok bozdu diye birşeye inanmıyorum kusurabakmayın! Ya faydasını görmezsiniz yada görürsünüz, doğal gül suyunun cildi mahvetmesi söz konusu değildir. Ya bozuktur sizinki yada başka markaya eğiliminizden dolayı bunu belirttiniz!..

      Sil
  17. Göz altına etkisi olduğunu hiç duymamıştım.Bende yolculuğum sırasında Ispartadan aldım :) Rosense markasına bende çok güveniyorum.Daha önce gittiğim yerlerde gül suyu verdiklerinde kolonya gibi olanları na denk gelmiştim ve bende hiç hoşlanmamıştım.Rosense bence güzel bir marka.Cildimi temizlemek için kullanmayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet göz altını sıkılaştırmada, morluklarda çok faydalı, tavsiye ederim :) Rosense'den daha çok verim aldığımı düşünüyorum içime siniyor diğer markalardan da memnun kalan vardır muhakkak ama ben bu markayı çok daha başarılı buluyorum :)

      Sil
  18. karma bir cildim var ve rosense gül suyuna başlayalı bir ay oldu sabah akşam uyguluyorum.tavsiye edebileceğiniz bir nemlendirici var mı? acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Loreal skin perfection nemlendiricisini önerebilirim yaşınız orta üzerinde değilse eğer.Hafif yapıda ağır olmayan, benimde memnun kalarak kullandığım bir nemlendiricidir.Blogumda yazısı var isterseniz inceleyebilirsiniz..

      Sil
  19. çok teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için...

    YanıtlaSil
  20. orta yaşlardayim siğarayi birakalı 1 ay oldu ve yüzüm berbat sivilce izleri renk bozukluğu siğaranin getirdiğı karalik bana bi oneriniz varmı cildimi nasil toparlayabilırım şimdiden tşk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah ve akşam olmak üzere bir pamuğa döktüğünüz gül suyu ile cildinizi güzelce silin.Zaman içerisinde cildinizin koyu renkleri açılacaktır.Özellikle bu markayı öneririm yalnız kullanıp fayda gördüğüm için..

      Sil
  21. Ben hiç rahatsız olmam gülsuyu kokusundan ama Rosense bir garip kokuyordu ekşi ekşi gidip mağazasına başka bir tanesini kokladım oda aynı kokuyordu kullanamadım yani

    YanıtlaSil
  22. ben de bunu kullanıyorum tonik niyetine, ama düzenli kullanamıyorum malesef:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah ve akşam düzenli kullanmak cidden fark ettiriyor ciltte,keşke kullanabilsen.Ancak doğal tonik olarak kullanman bile güzel.

      Sil
  23. Merhabalar,bende bugünden itibaren rosense gülsuyu kullanmaya başladım yanaklarım kızarmaya başladı niye acaba biliyo musunuz yan etkilerini ? Ve kokusu gerçekten berbat çöp kutusu gibi resmen bozulmuş olabilir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, genelde kokusu herkesçe çok rahat sevilmez hele ki durdukça daha bir tuhaflaşır ama bu bozuk olduğu anlamına gelmiyor tabi. Yanaklarınızın kızarması daha öncesinde yüzünüzü aldıysanız yada herhangi bir tahriş vs oluştuysa belki ondan kaynaklı olabilir. Bir kaç gün daha deneyip yine aynı şikayetleri yaşarsanız kullanımı bırakabilirsiniz.Aldığınız Rosense orjinalmi oda sıkıntı olabilir,nereden aldığınızda önemli bir nevi.Eczane,Gratis,Watsons,Rossman gibi yerlerden almak daha güvenilir diye düşünüyorum..

      Sil
  24. Daha önce yüzümü almadım, dediğiniz gibi belki de başka bişey tahriş etmiş olabilir Isparta'dan almıştım 12 TL'ye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlıyorum yerinden de almışsınız aslında sahte olabilmesi biraz düşük ihtimal ama yinede bilemeyiz tabi.Bir süre ara verip tekrar kullanmayı deneyin belki cildiniz şuan için hassasiyet gösteriyor olabilir, malum mevsim değişimlerinde bu tip sorunlar genelde yaşanabiliyor, bu ihtimalde olabilir..

      Sil
  25. Merhaba acaba tahriş olmus cilde bi yan etki yapar mi farkli farkli yazilar var kafam karisti ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.. Tahriş derken pişik, gece yanığı, kaşıntı, sivilce gibi cilt problemlerine ekstra iyi gelen birşey gül suyu, daha ciddi açık yara,yanık gibi cilt sorunlarında gördüğü tedavi işleyişi içerisinde belki yan etkisi olabilir ancak, şu zamana kadar herhangi bir sıkıntı yaşamadım tabii ciltten cilde de fark eden bir durum bu.. :)

      Sil
  26. Bende rosense yi mayis ayindan beri kullaniyorum cok memnunum 2 sise bitirdim sabahve gece yatarken uyguluyorum. Yuzumde canlilik ayrica yuzumdeki kahverengli lekelerime iyi geldi...herkese deneyin derim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun kalıp etki etmesine sevindim,cidden doğal bir mucize..

      Sil
  27. Kusura bakmayın kendinizi kandirmissiniz :) bende rosense kullaniyorum ekşi koktuğu çok net :)burda öveyim derken yermissin aslında saf gül suyu ekşi kokar digerleri esansli ise gül gibi kokar ancak gerçek gülsuyu asla gül kokmaz esans olur :) iyi günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1,5 yıl önceki konu, sonrasında kutularca yine kullandım ancak bunun gibi kokmuyordu hiçbiri. Gül suyunun şeker kokmadığını bende biliyorum! ekşi kokusu normalinde üstünde bir ekşi, gül suyunun mayhoş kokusu değil kast ettiğim, bildiğin EKŞİ! Farkında olmadan ne kullandınız siz merak ettim ;) İyi günler..

      Sil
  28. Çok sevdiğim bir ürün benim de :)

    YanıtlaSil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel