The Balm Give Crease a Chance / Çift Taraflı Far Fırçası

The Balm'ın kozmetik ürünleri kadar fırçalarıda oldukça kaliteli bana göre.. The Balm Give Crease a Chance'de onlardan biri.. 

The Balm Give Crease a Chance fırça

Çift taraflı olan bu fırça oldukça kullanışlı, ekstradan karıştırma (blending) fırçası aramanıza gerek kalmıyor, özellikle benim elimin ilk gittiği fırça kendileri.. Seyahatte makyaj çantanıza atacağınız tek bir far fırçasıyla iki işi halledebilirsiniz.. Karıştırma kısmına öyle alışmışım ki diğer karıştırma fırçalarımı kullanırken vazgeçip yine buna dönüyorum daha verim aldığımı düşünüyorum..

The Balm Give Crease a Chance fırça

Yassı tarafı oldukça geniş, tek hamlede farınızı göz kapağınıza uygulayabilirsiniz. Toz farları alım ve uygulamada oldukça başarılı olan bu kısım ne yazık ki krem - likit farlarda aynı başarıya sahip değil. Fırça tamamen toz farlar için üretilmiş.. Ayrıca fırça sentetik kıllardan oluşuyor.

The Balm Give Crease a Chance fırça

3 kez yıkamama rağmen tek bir kıl bile dökmedi her iki taraf içinde söylüyorum bunu.. Aldığınız farı tamamen birebir içerisine çekmeden göz kapağınıza uygulayabiliyorsunuz..

Bir kaç kişi yassı tarafın genişliğinden şikayet etmiş, tamamen tercih meselesi ama ben oldukça severek kullanıyorum bu fırçayı..


Karıştırma tarafı ise uzun ve seyrek kıllardan oluşuyor. Farı dağıtmada oldukça başarılı, çok doğal bir bitişi var keskinlik asla kalmıyor..Bu kısım da yassı taraf gibi farı çekmiyor ve olduğu gibi farınız göz kapağınızda istenildiği gibi dağılıyor.. 

The Balm Give Crease a Chance fırça

Şuan biraz kirli yıkanma vakti gelmiş, o kadar yıkamaya rağmen ne bir kıl döküyor nede formu bozuluyor, gayet memnunum bu özelliğinden, rahat rahat hoyratça yıkayabiliyorum :)

Gratis mağazalarından ürüne ulaşabilirsiniz, şuan ki fiyatı tam bilemiyorum ancak 25 - 30 tl arası olması gerekiyor.İndirimde özellikle daha uygun fiyata edinebilirsiniz bu fırçayı..


14 yorum :

  1. the balm fırçaları kesinlikle harika ve verilen her kuruşu hakediyorlar =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum, ürünleri gibi fırçaları da değiyor :)

      Sil
  2. Bu ve bunun bi küçüğü olan fırça benim de demirbaşlarım arasında :)

    YanıtlaSil
  3. The balm ın her ürünü bana göre bir aşk ♥️

    YanıtlaSil
  4. bu fırca hep gozume takılan fırcalardan bırtanesıydı. sanırım indirim zamanında alacagım :)

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlı görünüyor ben hiç denk gelmedim ama bulursam alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar kullanışlı ki, denk gelirsen kaçırma :)

      Sil
  6. The balm fırçalarının peşine düşeceğim. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden güle güle kullan o halde canım, rica ederim :)

      Sil
  7. Bu fırçayı almayı düşünüyodum yazınla içimi açtın, dilek listeme ekledim o halde ^-^ Bu arada birşey sorucam, üst menüde altlı üstlü o çizgiyi ve giriş resmini nasıl koydun *-* giriş resmini ben koydum ama arkası beyaz olması gerekirken resmin, kendi kendine efekt gibi bişey yapıp gri yapıyo anlayamamdım siz nasıl yapıyosunuz >.<

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç tereddüt etme derim fırça çok işlevsel ve başarılı.. Üst menü çizgilerini ayrı ayrı koymadım, farklı bir üstmenü css kodu ile yaptım.Çok uzun bir süre olduğu için yapalı şuan net birşey söyleyemem nasıl olduğuna dair.. Resim ise Png olarak kaydetmediğin sürece altı gri olacaktır. Düzenlerken bu şekilde kaydet olacaktır..

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel