Makyaj Fırçalarımın Temizliği

Hazır tüm işlerim bitmiş rahatlamışken, yıkanma vakti gelen günlük elimin sürekli gittiği sık kullandığım fırçalarımı yıkayayım dedim.. Bir çok yıkama önerisi, stili, uygulaması mevcut, benim genellikle kullandığım şekil, su ve bebe şampuanından oluşan basit kolay yöntem.. Daha kolayı spreyler ve özel suları var ancak ben henüz temizleyici ürünlerle tanışmadım, oldukça da merak ediyorum açıkçası o ürünleri de... 
Banyonun loş ışığından dolayı çok net çıkmamış fotoğraflar bu sebeple kusura bakmayın lütfen olur mu?..

Makyaj Fırçaları temziliği

Fırçalarım yıkanmak üzere sıraya dizilmiş halde bekleşiyorlar :)

Makyaj Fırçaları temziliği, johnsons baby

Johnsons baby şampuanı ile yıkıyorum, dalin de oldukça güzel, yumuşacık yapıyor fırçaları, asla sertleştirmiyor..


Fırçayı ılık suya tutup, üzerine yeteri miktar şampuandan döküp avuç içimde akıtıyorum, ben çok hoyrat davranıyorum fırçalarıma karşı ancak siz fazla bastırmadan yapabilirsiniz bunu..

Makyaj Fırçaları temziliği

Çıkan kiri görmeniz adına lavaboda aynı işlemi uyguluyorum, bebe şampuanı oldukça kolay ve rahat bir şekilde kiri akıtmayı sağlıyor.. ''Bebe şampuanı ne kadar temizler ki'' demeyin, temizliyor :)

Makyaj Fırçaları temziliği

Flormarın bu allık fırçasına bakarmısınız! Almaz olsaydım dediğim bir setin içerisindeki allık fırçası, yeni değil geçen yıl almıştım, o kadar sinir bozucu ki! Bu dökülen kıl ne ki? Siz uygularken ki halini görün, suratıma yapışan kılları temizlerken ki bozulan makyajımı görün bir de! :/ Sırf size göstermek için yıkadım tekrar, en olmayacak yerlere koydum ki kendisini görmeyeyim de sinir olmayayım diye!

Makyaj Fırçaları temziliği

Burada çıkan kir değil, tamamen fırçanın siyah suyudur! Evet kullan kullanma yıkanınca simsiyah kılların rengi akıyor. Ucundaki dökülmeye hazırlanan çıkmış kılı görüyormusunuz!

Uygun fiyatlıydı denemek için almıştım ancak maalesef o kadar soğudum ki flormarın fırçalarından, yeni çıkan fırçalarında böyle bir sorun yokmuş, gerek okuduklarımdan gerekse flormarda ki satış danışmanı arkadaşların ısrarlarından bunu anladım ancak yine de şans verip vermemek konusunda kararsızım, bezdim çünkü.

Makyaj Fırçaları temziliği

Fırçalarımın yıkanmış kuruma sürecine girmiş halleri :) Style master fırçaları ebaydan satın aldım, Sigmanın dupeleri deniyor bu fırçalara, oldukça memnunum yazısını da ayrı bir post olarak yazıcam şimdi ona girmeyeyim :) Far,eyeliner ve dudak fırçalarımıda elim değmişken yıkadım, onlarda da vakti gelen vardı, özellikle en sık kullandığım eklips eyeliner fırçamı çok sıklıkla yıkıyorum, hiç deforme olmadı, oldukça memnunum uygun fiyatlı ama performansı çok iyi bir fırça biraz zor bulunuyormuş nette okuduğuma göre.. Çekilişime de koymak istedim bu sebeple, kullanmayan varsa mutlaka denemeli çünkü.Uğramadıysanız İlk Çekilişime buyurun

Fırça temizlik serüvenim bu kadar :)



6 yorum :

  1. Benim de bir makyaj fırçası setine ihtiyacım var kii (:
    temizliği ikinci aşama artıkkk :P

    Not: Canım İstanbul blogger buluşması yapıyoruz. Rica etsem paylaşıp bize destek olabilir misin :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyice araştır en iyisini al özellikle de set alıcaksan :) Canım İstanbul'da yaşamıyorum ben ne yazık ki, orada olmayı çok isterdim ancak sizlere keyif dolu bir etkinlik diliyorum :*

      Sil
  2. kimileri sıkılıyor ama ben nedense bu fırça yıkama işini çok seviyorum. :)

    bu arada henüz bu ay yayına girmiş, tazecik bir blog'um var. beklerim: thestyledigger.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz ama daha öncede yazmıştım, ben sizin blogunuza geldiğim halde siz nedense sadece yorum yapıyorsunuz takip etmiyorsunuz! Neden acaba öğrenebilirmiyim ?

      Sil
  3. fırçaları şampuanla yıkamak aklıma gelmemişti, denemeyi düşünüyorum mutlaka :)

    takipteyim, ben de bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi iş çıkaracağından emin olabilirsin :)

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel