L'Oréal Paris Üç Etkili Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Makyaj temizliği konusunda yağ bazlı ürünlerden ziyade su bazlı yahut temizleme sütlerine öncelik veriyorum.Hatta öncelik değil tamamen tercihimi bu yönde yapıyorum desem daha doğru olacak sanırım..
 L'Oréal Paris Üç Etkili Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu hakkında hiç bir bilgim olmadan tamamen indirim döneminde geçen sevgililer gününde denk gelip sepete atmıştım.. Bu kadar memnun kalacağımı hiç düşünmemiştim açıkçası. Makyajımı çok rahat ve hızlı bir şekilde çıkardı. Ayrıca çokta temiz bir bitişi var, göz için pek bu kadar net değilim, kirpiklerimde hafif zorlama yapıyor ancak 2.kat silişte o da rahat bir şekilde çıkıyor..
Makyajı kolay şekilde çıkarmakta birebir

Ovalama,bastırma, zorlama yok bu üründe. Bunun için ekstra sevdim diyebilirim.. Ürün temizliğin yanında ayrıca bakımda yaptığından, ileri ki zamanlarda gözeneklerde küçülme gibi sıkıntıları da düzelteceğine inanıyorum.. Tek bir disk pamuk ile tüm cildinizi tek seferde temizleyebilirsiniz bu ürünle.. Ciddi anlamda temizlendiğini,arındığını hissedip görebiliyorsunuz.. Bana göre kusursuz bir temizleme etkisi var, yüzümü yıkadığım zaman tek bir kalıntı olmaması sanırım en büyük kanıtı bunun.. Ardından nemlendirici ihtiyacı duyuyorsunuz, keza biraz kuruma yapabiliyor..
Loreal kusursuz makyaj temizleme suyu
 Ürünün bana göre tek olumsuz yanı kokusu! Kimyevi bir kokusu var, koklamamaya gayret ediyorum kullanırken.Şükür ki kokusu kalıcı değil, bir kaç saniye sonra uçup gidiyor ciltten..Ürünün içerisinde parfüm yok ve hipoalerjik olduğu yazıyor..

L'Oréal Paris Üç Etkili Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu benim favori temizleyicim oldu diyebilirim bu ürün hakkında, hatta o kadar çok beğendim ki, yakında yapacağım çekiliş için bir adet aldım bile :) Umarım sizde beğenerek kullanırsınız..

11 yorum :

  1. Bende kokusunu hiç sevmiyorum nedense ama cildi temizlemesi başarılı çok güzel bir yazı olmuş canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle canım, teşekkür ederim :)

      Sil
  2. garnier kusursuz makyaj temizleyicim bitince düşünebilirim, yazı için teşekkürler:)
    yesilrimel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Kokan ürünleri hiç sevmiyorum iyi ki almamışım bunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu geçici ama, belki ben fazla hassasiyet gösterdim bilemiyorum, kokusuna bir bak derim yinede, çünkü temizliği çok iyi..

      Sil
  4. Kullandığım temizleme suyundan cok memnun degılım ama bitirmeye calısıyorum bıter bıtmez bunu alacagım canım benım ıcın cok faydalı bır yazı oldu elıne saglık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikir olduysa ne mutlu bana canım, umuyorum ki sende memnun kalıcaksın, teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Katılıyorum sana çok güzel bir ürün.Bende yaklaşık 6 aydır bu ürünü kullanıyorum ve bana hiç bir zararı olmadı.Bir gün makyaj temizleme pamuğuna dökerken biraz fazla kaçırdım, ve gözümle temas etti ne yandı ne de zarar verdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen çoğu yerde okudum gözüme kaçtı yandı diye ancak bende defalarca kez göz makyajımı çıkarırken kaçırmama rağmen yanma vs gibi bir durum olmadı, hassasiyetle alakalı sanırım..

      Sil
  6. Welcome! of course i will :)

    YanıtlaSil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel