Blog Keşif Etkinliği & Güncel Blog Listesi

Blog Keşif Etkinliği & Güncel Blog Listesi

Yeni Bloglar tanımak, yeni dostluklar, yeni paylaşımlar demek bir blogger için.. Artık İnstagram blogu neredeyse geçer hale geldi, eski popülerliğini yitirmeye başlamasından korkuyorum açıkçası.
İşte tamda bu yüzden benimde dahil olduğum sevgili blogger arkadaşlarım aylindenipuçları ve kirmiziruganayakkabilarim'ın etkinliğinden sonra bende böyle bir etkinlik başlatsam nasıl olur dedim ve büyük bir Blogger Listesi oluşturmaya karar verdim. Öyle ki kimse zorlanmadan bu listeden istediği kategoriye göre, istediği blogu tıklayıp ziyaret edebilsin. Gün geçtikçe çoğalalım, dayanışmamız hızla artsın.Yeni paylaşımlar, yeni etkinlikler düzenleyebilelim böylelikle.. 

Dayanışmanın, tam desteğin buram buram koktuğu bir etkinlik olsun. Bu liste sürekli güncellenerek hem ziyaretçilerimiz artacak, hemde ziyaretlerde bulunabilicez. Ben sıfırdan hiç bir blog eklemiyorum ki, kendileri yorumda belirttikçe diğer arkadaşlar fikir sahibi olabilsinler blogları hakkında..

Listeye blogunu eklemek isteyen blogger arkadaşlar, öncelikle Keşfin anlamına uygun olarak bu blogu karşılıklı izlemeye alalım istiyorum sizden. Daha sonrasında blogunuzu kısaca anlattığınız yorumunuza, blogunuz hangi kategorideyse onu belirtmeniz yeterli. Sürekli ve güncel bir şekilde adresler listeye eklenecektir.. Aşağıdaki kategorilerden farklı bir kategorideyse blogunuz lütfen belirtin.. 


Karşılıklı dayanışma içerisinde bulunacağımız, bol yorumlu, bol paylaşımlı güzel bloglarımız olsun..


1-Kozmetik - Bakım Blogu

2-Moda Blogu

3-El işleri - Hobi Blogu

4-Yemek -Mutfak Blogu

5-Kişisel - Yaşam - Kitap Blogu


-------------------------------------------------------------------------

Kozmetik - Bakım Blogu

aylindenipuclari.blogspot.com
gizemeslek.blogspot.com
burcinevgin.blogspot.com
suslukokonanindunyasi.blogspot.com
pitat1980.blogspot.com
ezosunmakyajdefteri.blogspot.com
olininguzellikdunyasi.blogspot.com
beautifulsenem.blogspot.com
suslusirine.blogspot.com
sedosun.blogspot.com
kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com
theruj.blogspot.com
kozmetiksandigi.blogspot.com
sedefilemodamakyaj.blogspot.com
begumsel.blogspot.com
derincakir.blogspot.com
ummuhancelikel.com
kisacasiherseyburada.blogspot.com
makyajdunyam.com
yarenmecitoglu.blogspot.com
yesilrimel.blogspot.com
izmirleydisi.blogspot.com
fantagirro.blogspot.com
somurtkansirine.blogspot.com
soslubadem.blogspot.com
Ledushca.blogspot.com
yeppeun-yeoja.blogspot.com
visneliruj.blogspot.com
senbenvehayat.blogspot.com
makyajdevrimi.blogspot.com
blogkizsalseyler.blogspot.com
myakeup.blogspot.com
elifveyasam.blogspot.com
beautybygizzy.blogspot.com.tr
meryyildiz.blogspot.com
benrujumvealligim.blogspot.com
mrvorll20.blogspot.com
gamzecelikdemir.com
ciltvemakyajbakimim.blogspot.com
nagihanb.blogspot.com
madamcimcime.blogspot.com
bordopabuclar.blogspot.com
madamevanille.blogspot.com
guzelvekulturluyum.blogspot.com
yesmyldrm.blogspot.com
ojelisayfalar.blogspot.com
elissasufi.blogspot.com
mayaninrehberi.blogspot.com
kadinlamakyaj.blogspot.com
bakimlimakyaj.blogspot.com
guzellikrutinim.blogspot.com
hulyaninsirlari.blogspot.com
venusellie.blogspot.com
yanibirbaslangic.blogspot.com
ebrubozkurttt.blogspot.com
kirmiziberelikizz.blogspot.com
yelizinkesifleri.blogspot.com
cosmondo.blogspot.com
caglagrmngl.blogspot.com
pemberujlar.blogspot.com
birrujbiroje.blogspot.com
buketslifestyle.blogspot.com
sevdayilmazz.blogspot.com
brcmakeup.blogspot.com
Moda Blogu

nursbutik.blogspot.com
ciziyorumdikiyorum.blogspot.com
İlaydas-wonderland.blogspot.com
gamzegamzelifeandstyle.blogspot.com
meleginhediyeleri.blogspot.com
biristek.com
shoeeobsessionn.blogspot.com
nailartinwonderland.blogspot.com
ceydacengiz.blogspot.com
afsarogluasli.blogspot.com

El işleri - Hobi Blogu

Kişisel - Yaşam - Kitap Blogu

tigrisdriver.blogspot.com
bizkimizkadiniz.blogspot.com
sirinkanatlar.com
asulti2000.blogspot.fr/
pilozof.blogspot.com
yagmur-serhats.blogspot.com
mimiklibocek.blogspot.com
minikafacan.blogspot.com
kitapsevinci.blogspot.com
antiikaos.blogspot.com
kitapcumhuriyetim.blogspot.com
sequin-2012.blogspot.com
keyfiikahvee.blogspot.com
Miskinvebeceriksiz.blogspot.com
kreatifbaskan.blogspot.com
kalemsorluk.blogspot.ch
tekneden.blogspot.com
yinegunlerdenbirgun.blogspot.com
mustafapektas.blogspot.com
caygecenhani.blogspot.com
minikparilti.blogspot.com
begonvilliev.blogspot.com
smilefreedom23.blogspot.com
sevdicann.blogspot.com
nursalkimi.blogspot.com
sulemcafe.blogspot.com
mehtapvekitap.blogspot.com
myreal03.blogspot.com
bahartanricasi.blogspot.com
rutinsevenkadin.blogspot.com
eylullegel.blogspot.com
dilekce54.blogspot.com
ilkeee.com
asliliatalay.blogspot.com
kitaptutkum.blogspot.com
mutlugunlugum.blogspot.com
sihirlikalemden.blogspot.com
kahveyanikitap.blogspot.com
bademlebuduk.com
yesimcayiroglu.blogspot.com
kalemeraki.blogspot.com
bakbunubenyaptim.blogspot.com
hayatimyolculuk.blogspot.com
kitapoku-yorum.com
naynaynomm.blogspot.com
hayatkitap.blogspot.com
sanatinsaklisirlari.blogspot.com
cinerjisinema.blogspot.com
doktorhayat.blogspot.com
dusunce-balonuu.blogspot.com
siyonagile.blogspot.com
dugundjhizmetiorganizasyon.blogspot.com
dusesingunlugu.blogspot.com
kitaplardansayfalar.blogspot.com
geceedebiyat.blogspot.com
Siyahanne.blogspot.com
sizleriizliyorum.blogspot.com
blogumutanit.blogspot.com
filmtavsiyeyorum.blogspot.com
arslanyusuf.blogspot.com
dayindaybugun.blogspot.com
withoska.blogspot.com
kelebektavsiye.blogspot.com
petunyanincizimaceralari.blogspot.com
yeliz-art.blogspot.com
fatofotofan.blogspot.com
dengeliyasamogretisi.blogspot.com
efsaninseruveni.blogspot.com
diyorumkiben.blogspot.com
gripalyaco.com
gulininblogu.blogspot.com
balbocuguveannesi.com
birdelininpembedefteri.blogspot.com
merveninevinden.blogspot.com
korefenomeni.blogspot.com
haticesenstyle.blogspot.com
aysenurtuter.blogspot.com
efsaninguncesi.blogspot.com
gonuldendile.com

403 yorum:

  1. Merhaba canim blogunu takip ediyordum zaten :) Benim blogum kozmetik ve bakim uzerine
    aylindenipuclari.blogspot.com.tr
    Benim Blog Takip ETkinligimden de bahsetmissin cok tesekkur ederim :) Herkesi bloguma beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba evet ikinizin etkinliği bir fikir oldu bana, umarım büyük bir liste oluşur ve daha çok takipçimizle keyifli paylaşımlarda bulunuruz, katılımın için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Hobi , moda, herşeyden biraz yani :) http://nursbutik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılımın için teşekkür ederim :)

      Sil
  3. çok güzel düşünce canım =) 1 nolu kategori gizemeslek.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, katılımın içinde ayrıca :)

      Sil
  4. Merhaba bu tür etkinlikleri çok seviyorum . Yeni insanlar tanımak , yeni şeyler öğrenmek çok güzel. Benim bloğum hangi kategoriye girer bilemedim . Hayatımın güncesi fikriyle yola çıktım . Sanırım herşeyden biraz var . Sevgilerimle
    tigrisdriver.blogspot.com
    Minik Meleklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz..Yorumunuza geç cevap verdim kusurabakmayın.. Bol paylaşımlı bloglarımız olsun..Sevgiler..

      Sil
  5. Etkinlikleri çok seviyorum. Teşekkürler. İlk ben yorum yapayım:) Benim blogum senin sınıflandırmana göre kişisel-kitap blogu. www.bizkimizkadiniz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katlımın için teşekkür ederim, aynen ben de çok seviyorum, Sevgiler :)

      Sil
  6. İlk katılan mı oluyorum o zaman :) Blog konusunda acemiyim ama yeni insanlar tanımak çok iyi geliyor insana. Etkinlik için teşekkür ederim GFC: Burcin Evgin olarak takipteyim ve kozmetik-bakım hakkında kullandığım ürün yorumlarını paylaşıyorum. Bloguma beklerim herkesi :)

    burcinevgin.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk katılanlardan oluyorsun diyelim :) Katılımın için teşekkür ederim, umarım daha çok insanlarla paylaşımın keyfine varabiliriz.. Sevgiler.. :)

      Sil
  7. Merhaba.. Zaten takipteyim :)
    Yaşam blogu diyelim, sirinkanatlar.com
    Bu güzel etkinlik için tesekkür ederim.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılımın için asıl ben teşekkür ederim, Sevgiler :)

      Sil
  8. Merhaba cnm, benim bloğum kozmetik- bakım kategorisinde...
    Herkesi beklerim ;) Ben de burdan bulduğum diğer blogger arkadaşlarımı ekleyeceğim. Tşkler etkinlik için ;)
    suslukokonanindunyasi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldin canım, ben teşekkür ederim asıl katılımın için. Bol paylaşımlı bloglarımız olsun. Sevgiler :)

      Sil
  9. Duyunca hemen koşup geldim bende etkinlik için sonsuz tskler. Benim bloğumdada kozmetik ve makyaj üzerine herseyden biraz var. herkesi beklerim......pitat1980.blogspot. com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin ne iyi ettin:) asıl ben teşekkür ederim katılımın için.. Bol takipçi ve paylaşımlı bloglarımız olsun..Sevgiler :)

      Sil
  10. merhabalar bloğunuzu yeni keşfettim ve izlemeye aldım tabi bende beklerim sevgilerle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz. Katılımınız için teşekkürler ancak blogunuzun ismi ve içeriği nedir belirtirseniz listede o kategoriye eklenmesi açısından iyi olur.

      Sil
    2. Esma hanım blog adresinizi göremediğim içi ekleyemiyorum sizi hem listeye hemde takipçi listeme, rica etsem blogunuzun ismini paylaşırmısınız?

      Sil
  11. Merhaba canım :) blogunu zaten takip ediyorum :) ezosunmakyajdefteri.blogspot.com.tr blogum kozmetik ve bakım üzerine :) böyle bir etkinlik içinde teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba evet öyleymiş ben atlamışım nasıl olduysa :) Teşekkür ederim asıl katılımın için :)

      Sil
  12. Canım etkinlik için çok teşekkürler :) Benim blogum kozmetik ve bakım üzerine olininguzellikdunyasi.blogspot.com.tr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım asıl katılımın için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  13. Faydali etkinlik :) Bende makyaj ve bakim.uzerine yaziyorum ve herkesi bloguma bekliyorum :) beautifulsenem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  14. Güzel düşünmüşsün tatlım bende katılayım hemen :) Ben blogumda kozmetik bakım ağırlıklı yazıyorum beni takibe alıp yorum bırakan herkesi bende takibe alacağım :)
    http://suslusirine.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, bol paylaşımlı ve yorumlu bloglarımız olsun :)

      Sil
  15. çok güzel düşünülmüş bir etkinlik olmuş canım emeğine sağlık:) bnde kozmetik ağırlıklı yazıyorum ara sıra mutfak deneyimlerimde oluyor :) herkesi bloguma beklerim :) sedosun.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim katılımın için :)

      Sil
  16. Ben seni takipteyim zaten. Eğer sen değilsen beklerim. Beni de moda blogu olarak ekleyebilirsin tatlım.
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi takipteyim zaten :) Katılımınız için teşekkürler :)

      Sil
  17. Kozmetik ağırlıklı bir bloğum var.Yazmaktan,paylaşmaktan zevk alıyorum.Herkesi beklerim.Sevgiler :) http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin, katılımın için teşekkür ederim :)

      Sil
  18. merhabalar, çok tesekkurler sevgili blogger etkinlik için. Ben Sultan, Sulti's blogunun sahibi, Strasbourg'ta yasiyorum, anneyim, çalisiyorum ve blogumda hayatimda içimden geçenleri paylasiyorum, yani: kozmetik urunleri tanitimlari, meshur Monday Look larim, mutfagimda pisenler, izlediklerim, gezdiklerim, igne iplik orgu, okuduklarim...gerisi için bloguma beklerim, ben de seve seve gelirim.
    Hangi kategori diceksiniz benim için zor bi baslik altina eklemek blogumu ama "Kisisel-Yasam" diyeyim bari. gorusmek uzre, bye bye!
    Sulti's
    http://asulti2000.blogspot.fr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, katılımınız için teşekkür ederim.. Güzel ve keyifli bloglarımız olsun..

      Sil
  19. merhabalar bloğunuzu ben de takibe aldım :)
    benim bloğum: http://pilozof.blogspot.com.tr
    kişisel - yaşam - kitap kategorisine giriyor sanırsam :)
    teşekkürler hoşçakalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, hoşgeldiniz:) Katılımınız için teşekkür ederim :)

      Sil
  20. Çok güzel bir düşünce olmuş tebrikler :)
    Bende Sevgilimle birlikte gezip gördüğüm yerleri yazıyorum.
    Sizi de takibe aldım, bende bloguma herkesi beklerim..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne hoş içerikli bir blog, mutluluklar dilerim :) Katılımınız için teşekkür ederim, elbette takibe aldım sizi.

      Sil
  21. bu güzel etkinlik için teşekkürler. ben de kozmetik üzerine yazıyorum.
    theruj.blogspot.com.tr herkesleri beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin, katılımın için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  22. Herkese Merhabalar,
    Beni tanıyanlar bloğumu Afrika'da keşfedilmemiş ormanlara benzettiğimi bilirler :)
    Eğer siz de bir ağaç keşfetmek isterseniz ormanıma beklerim :) Kozmetik- Bakım üzerine yazar hepinizi öperim :)

    http://kozmetiksandigi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmezmiyiz hiç :) Katılımın için teşekkür ederim canım :)

      Sil
  23. Bendeniz de burdayım. Sevdiğim sevmediğim, kızdığım, kırıldığım, üzüldüğüm ve fakat kimsenin yüzüne diyemediklerimi, yeri geldikçe çemkire atarlana deyiverip hafifliyo, gum gum yağıyla kızartma yemiş gibin uçuşuyorum blogumda. ;) Sizin de varısa diyemeye diyemeye şiştikleriniz, gelin beraber deyip, cümleten iniverelim gali. Beklerim gumgumlamaya, sevgiler... :)
    Yalnız benim blogum hangi kategoriye girer heç bilemedim şimdi. Kişisel diyeyim baali. :P
    www.mimiklibocek.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolu dolu bir blog desene, ne hoş anlatmışsın bayıldım :) Katılımın için teşekkür ediyorum :)

      Sil
  24. Selamlar
    Çok güzel bir etkinlik olmuş :)
    Ürün yorumları , Ne giydim , Dıy projeleri , Alışveriş
    Herkesi bloğuma beklerim :)
    http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldin :) Katılımın için teşekkür ederim, bol paylaşımlı güzel blogların olsun :)

      Sil
  25. Selamlarr :) Etkinlik çok güzel olmuş.
    Ben de begumsel.blogspot.com blogunun sahibiyim.
    Kozmetik ve bakım üzerine yazıyorum :)
    Herkesi beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Hoşgeldin, Katılımın için teşekkürler..Blogumda da izleyici olmanı beklerim..

      Sil
  26. Merhabalar, benim blogum kişiler - yaşam -film/kitap vs. üzerine kurulmuş bir blog. Hayattan ufak ufak şeyler yazdığım, paylaştığım blogumun linki: www.minikafacan.blogspot.com :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldin :) Katılımın için teşekkürler..

      Sil
  27. Merhabalar:)
    Moda ve makyaj uzerıne yazılar yazan yeni bloggerlardanım ve desteklerinize cok ihtiyacım var:) simdiden tesekku ediyorum :)
    İlaydas-wonderland.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldin, katılımın için teşekkürler, bol paylaşımlı ve takipçili blogların olsun :)

      Sil
  28. Etkinligin icin once cok tesekkurler boyle etkinlikler hepimiz icin cok iyi oluyor
    Benim blogum kozmetik bakim uzerine
    derincakir.blogspot.com
    Tum arkadaslari bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim katılımın için, evet tanıtım ve dayanışmanın pekiştiği zamanlar bizler için çok faydalı :)

      Sil
  29. Merhaba ben Ümmühan www.ummuhancelikel.com makyaj ve güzellik blogunun sahibiyim.Blogumda kişisel bakıma,makyaj örneklerine,ürün yorumlarına dair bolca paylaşım bulabilirsiniz henüz blogum 5 aylık zamanla çok daha iyi olacaktır bunun için planlarım var tabi ki
    Benimde blogumu ziyaret ederseniz çok memnun olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz, eminim çok daha güzellikler olacaktır blogunuzda, o alt yapı var sizde kanımca :) Katılımınız için teşekkürler..

      Sil
  30. benimde süpperr bir bloğum vaaarrğğ=)) Genel konusu kozmetik ve makyaj bloğu olsa da DIY, Film, Kitap ve daha bir çok konuyu bende bulabilirsiniz. Bu arada instagram da süper bir çekiliş yaptım haberiniz ola=D hadi gelin kapım herkese açıkkk=)) http://kisacasiherseyburada.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar enerji dolu bir blogger, hoşgeldin :) Katılımın için teşekkürler :)

      Sil
  31. Merhaba,
    Harika bir etkinlik :) ben Duygu :)
    Makyaj, Bakım, Kozmetik ve ürün yorumlarını bulabilirsiniz bloğumda :) bende çok üzülüyorum :( blogların hakkettiği Değeri görmediğini düşünüyorum. Blog Okumayı çok seviyorum. Okumayı seven herkesi bekliyorum. :)) www.makyajdunyam.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldin, korkmakta haklıyım değil mi :( Umarım bol paylaşımlı güzel bloglarımız olur.Katılımın için teşekkür ediyorum :)

      Sil
  32. Bu etkinlikler hep olsun gerçekten çok güzel :) benim blogum makyaj malzemeleri bakım ve kozmetik üzerine hepinizi beklerim
    yarenmecitoglu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin, aynen daha çok olsun ki kaynaşalım :) Katılımın için teşekkürler :)

      Sil
  33. selamlar.
    çok güzel bir etkinlik olmuş. kozmetik ve bakımla ilgilli blogumu da listeye alırsan sevinirim.:)
    sevgiler
    yesilrimel.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldin.Katılımın için teşekkürler :)

      Sil
  34. Merhabaa:))
    ben de okuduğum kitap ve izlediğim filmler üzerine yazıyorum.
    sevgiler...
    http://kitapsevinci.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldin.. Katılımın için teşekkürler :)

      Sil
  35. Merhaba, ben de geldim.
    Hobi işlerimi, dikişlerimi, bazen pişirdiklerimi, kısaca herşeyden biraz paylaşıyorum :)
    http://nowacraft.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz.. Sizi Hobi - El işleri Kategorisine ekledim, sanırım sizin içinde uygundur :) Katılımınız için teşekkürler :)

      Sil
  36. Yeni blog sayfamla hemen sizi takibe aldım ve bu etkinliğe katılmak istiyorum. Moda,kombin,alışveriş.. herşeyden biraz var bloğumda beklerim herkesi sevgiler http://gamzegamzelifeandstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin.. Katılımın için teşekkürler.. :)

      Sil
  37. canım benim az önceki davetin üzerine geldim.Böyle bir etkinlik yapman çok hoş.İnstagram bloggerlıgı arttıkça kimse okuyup yazıp çizemez oldu.Umarım bu bir gün düzelir :)
    Blogum makyaj,bakım,kozmetik üzerine kurulu kendi imkanlarımla kendi çapımda paylaşımlar yapıyorum.Karşılıklı fikir alışverişi benim için çok önemli şimdiden teşekkür ederim :)
    www.izmirleydisi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım, Katılımın için teşekkürler.. Evet maalesef bu durum beni de çok düşündürüyor..Düzelmesini umut ediyorum bende :)

      Sil
  38. Merhabalar bende katiliyorum&sizlere..5.numara kisisel yasam😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Hoşgeldin :) Blog adresini yazmamışsın ama google+ daki aldığım bu adres senin adrestir umarım.. Katılımın için teşekkürler ayrıca :)

      Sil
  39. Yanıtlar
    1. Merhaba, teşekkürler :) Blog adresinizi yazarsanız listeye ekleyebilmem kolaylaşır :)

      Sil
  40. Çok güzel bir etkinlik olmuş.Benim de bir kitap bloğum var.Teşekkürler etkinlik için.
    http://kitapcumhuriyetim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldiniz.. Katılımınız için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  41. http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/
    Merhaba benim blogum daha çok modaaaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Katılımın için teşekkürler :)

      Sil
  42. Kişisel - yaşam- kitap kategorisi en uygunu bana çünkü blogumun tek açıklaması "hayat kaydetmeye değer" :)
    İçok çok çok güzel olmuş bu etkinlik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba katılımınız için teşekkürler :) Takibe ve listeye aldım sizi bana da katılmanızı beklerim sevgiler :)

      Sil
  43. Merhaba:) blogunuzu şimdi takibe aldım:) Benim de bir önceki blogumda sorunlar olunca yeni blog açmak zorunda kaldım. Çok sayıda yazım silindi:( bu yüzden yeni bloguma çok ilgi gösteremiyorum içimden gelmiyo ama yazdıkça da mutlu oluyorum:)
    Artık daha fazla yazmak,okumak için elimden geleni yapcam:)
    Blgum yaşam,kitap,kozmetik üzerine:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, bende takibe alıyorum şimdi.Umarım tekrar böyle bir talihsizlik yaşamazsınız, pes etmeden devam edin bence, daha iyisi olur belki kimbilir :) Katılımınız için teşekkür ederim :)

      Sil
  44. merhaba bloğu hemen takıbe aldım ve etkınlıge katılmayı da cok ısterım benım kendıme gore makyaj kozmetık ve yaşam uzerıne mınık bır bloğum var takıp edersenız ve benı de eklerseniz sevınırım http://fantagirro.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz, bende takibe alıyorum şimdi sizi.Katılımınız için teşekkür ederim :)

      Sil
  45. Ben tam olarak ne bloğu olduğumu bile bilmiyorum ama yaşam bloğu diyebilirim belki:) Miskinvebeceriksiz.blogspot.com adresim eklerseniz sevinirim :) ekledim sizi. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz.. Katılımınız için teşekkürler :)

      Sil
  46. merhaba deep arkadaşımızdan geliyorum duyurmuş. benim adresim kreatifbaskan.blogspot.com.tr kişisel/yaşam blogu kategorisindeyim. sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ince arkadaşım duyurmuş :) Hoşgeldiniz.. Katılımınız için teşekkür ederim :)

      Sil
  47. Okuduğum kitapları kendime göre yorumluyorum. :) Güzel bir etkinlik olmuş, teşekkürler. http://kalemsorluk.blogspot.ch/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldiniz.. Katılımınız için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  48. Hayırlısı olsun Çalışmalarınızda başarılar

    http://tekneden.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz. Katılımınız ve iyi dilekleriniz için teşekkür ederim, size de başarılar..

      Sil
  49. Kendi halimde, kendi çapımda kişisel duygu, düşünce ve hikayelerimi paylaştığım bir blog. Bu blog keşif etkinlikleri gerçekten hoşuma gidiyor. Sonuçta hepimiz insan okusun diye yazıyoruz, çok güzel yazan arkadaşlara ulaşmaya vesile oluyor.
    Adresi de vereyim: http://yinegunlerdenbirgun.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz, evet bu tarz etkinlikler bizler için oldukça faydalı.Katılımınız için teşekkür ederim..Takibe ve listeye aldım sizi, sizde alırsanız sevinirim..

      Sil
  50. Merhabalar, Öncelikle böyle güzel bir etkinlik düzenlediğiniz için tebrik ederim.Ben sizler kadar profesyonel ve aktif bir bloger degilim.Ancak her birinizden farklı ve faydalı bilgiler ,tecrubeler öğreneceğimden eminim. Benim blog kişisel olmakla birlikte kültür,sanat ve politik konular hakim. Sağlıcakla kalınız...

    mustafapektas.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz, rica ederim, dayanışma biz bloggerlar için oldukça önemli bu yüznden destek olmalıyız her bakımdan diye düşünüyorum..Katılımınız için teşekkür ederim..

      Sil
    2. Mustafa bey, izleyici eklentiniz aktif değil isterseniz aktif hale getirin, takip olabilmesi açısından..

      Sil
  51. Çok çok şukela bir etkinlik. Öncelikle merhabalar, ben Seda. Blogumun adı Çay Geçen Adı. Benim blogum bolca filmden oluşmasına rağmen, kitap yorumlarım, o hafta beğendiğim 5 şey, çok nadir kozmetik, ay karman çorman bir blog işte. Sanırım kişisel oluyorum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum ve diğer bloglara hemen göz atıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldin, bence de böyle etkinlikler bizlere şart :) Katılımın için ben teşekkür ediyorum :)

      Sil
  52. Merhaba. Gerçekten çok faydalı bir etkinlik. Benim kişisel blogumada beklerim http:minikparilti.blogspot.com/tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba aynen katılıyorum :) Katılımınız için teşekkürler..

      Sil
  53. Harika bir etkinlik! Tanımadığımız pek çok kaliteli blog var. Onlarla tanışmak, izleyip yaşamımızın bir yerlerine koymak için güzel bir fırsat. Begonvilli Ev(http://begonvilliev.blogspot.com.tr/) yaşamın ta kendisi. Sade, iddiasız ama gerçek.. Yalnızca deneyim, gözlem ve izlenimlerin duygularla harmanlanışı diyebilirim. Bir de kurulan dostluklara, emeğe, karşılıklı saygıya çok değer verilen bir paylaşım alanı. Son kategoriye girdiğimi sanıyorum. Tüm blog dostlarına selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba kesinlikle öyle, birbirimizin farkında olmak adına çok hoş bu tarz etkinlikler.. Katılımınız için teşekkür ederim..

      Sil
  54. Merhabalar. Çok güzel bir etkinlik olmuş. Benim blogum da kişisel-yaşam blogu kategorisinde :)

    http://smilefreedom23.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, katılımınız için teşekkür ederim :)

      Sil
  55. Daha önce çok katılımı olan bir blog keşif tek.yapmıştım ben de: )
    Çok faydalı oluyor.
    sevdicann.blogspot. com. blogumda herşeyden biraz olduğu için yaşam bloğu diyeyim.sevgiler: :))
    herkesi bekliyorum: )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bu tarz etkinlikleri ben de çok seviyorum :) Katılımın için teşekkür ederim :)

      Sil
  56. Çook güzel düşünmüşsün arkadaşım tebrik ederim. Bende son zamanlarda bloggerın artık sahipsiz kaldığını düşünüyordum.

    Benim blogum şiir/öykü üzerine.. duyguların ağırlıkta olduğu bir yer : www.nursalkimi.blogspot.com herkesi beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, aynı şekilde bu korkum umarım yersizdir ve daha çok kaynaşırız.. Katılımınız için teşekkür ederim, holgeldiniz.. :)

      Sil
  57. Sade ve Derin ''den geliyorum.Etkinliginiz icin tesekkürler,katilmadan olmaz :)
    sulemcafe.blogspot.com

    Saglikli beslenme,spor,diyet,kitap,sevdigim,ilgilendigim her seyle ilgili paylasim yapiyorum.Kisiel Yasam katogorisine kaydedebilirsiniz,her ne kadar saglikli tarifler,diyet tarifler yayinlasamda ,tipik yemek blogu degilim :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  58. Merhaba hoşgeldin, çok yönlü bir blog ne güzel, Yaşam kategorisine ekledim :) Katılımınız için teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  59. Ben de geldim :) Ara ara yemek tarifleri , bakıma dair yazılarım olsa da 5. kategoriye uygunum. Beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :) Katılımın için teşekkür ederim :)

      Sil
  60. Deneme 1 - 2 aynı yorumu kaçıncı keredir yapıyorum sevgili blogger lütfen bu sefer yorumumu gönderrrrr :)
    Selamlarrr!!
    Deepsiden geliyorum ben deeeee! Bu tarz etkinlikler heeppp oluyor ve ben çok seviyorum böyle şeyleri (:
    Kendi kategorimi bulamadım gibi ama 5 uygun gibi de sankiii.
    Ayyy hemencecik kendi listemi oluşturayım bakalım ben deeee (:
    Sevgilerrrr,
    MyReaL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin sefalar getirdin de, bana yorumun ilk kez şimdi geliyor :) Deepsiye bende sevgilerimi yoluyorum :)) Katılımın için teşekkür ederim :)

      Sil
  61. Merhablar:) Takipteyim... Benim blogum Kişisel-Yaşam-Kitap kayegorisi için uygun görünüyor... Ben de beklerim... Sevgiler.... http://bahartanricasi.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldin :) Katılımın için teşekkür ederim, sevgiler :)

      Sil
  62. Merhabalar :)
    Öncelikle etkinlik için teşekkürler. Böyle etkinlikler gerçekten çok faydalı oluyor. Benim de blogumda bu tarz bir etkinlik var. Katılırsanız sevinirim. Blog içeriğimden bahsetmem gerekirse kozmetik, bakım ve güzelliğe dair birçok şeyi bulabileceğiniz bir blog yazıyorum. Herkesi bekliyorum :)
    http://somurtkansirine.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldin, aynı şekilde düşünüyorum, elbette bende katılmaya geliyorum.. Katılımın için teşekkür ederim :)

      Sil
  63. Merhabalar... Sade ve Derin de gorur gormez hemen geldim. Bu guzel ve faydali etkinlikleri kacirmamaya calisiyorum. Size de oncelikli olarak cok tesekkur ederim...
    Bloguma gelince adresi www.renkliimutfak.blogspot.fr
    Mutfaga dair denedigim ve yaptigim tum klasik ayrica da degisik tarifleri paylasiyorum. Yemek-Mutfak blogu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz, Katılımınız için ben teşekkür ederim :) Sade ve Derine sonsuz sevgiler :)

      Sil
  64. Merhaba,blogunuzu keşfedip geldim,benim blogum kişisel bir blog beni de listeye alırsanız çok sevinirim ;) http://rutinsevenkadin.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldiniz, listeye ekledim.. Katılımınız için teşekkür ederim :)

      Sil
  65. Merhaba bende geldim :) Bende annelik serüvenim,yemek tarifleri ve hobilerimi anlatmaya çalışıyorum herkesi beklerim...

    http://eylullegel.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz :) Katılımınız için teşekkür ederim :)

      Sil
  66. Merhaba bende geldim blogum el işleri ve hobilerim üzerine yeni bir blog herkesi beklerim http://gulumsetenhobiduragim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz, katılımınız için teşekkür ederim..

      Sil
  67. Merhaba kişisel bir blogum var günlük yaşama dair yazılar, kozmetik, gezi ve anıları kapsayan her şeyi yazdığım blogum
    http://dilekce54.blogspot.com.tr/ . Sizi takibe aldım ben de beklerim müsait bir vaktinizde çok sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz.. Katılımınız için teşekkür ederim, elbette takibe aldım sizi, sevgiler :)

      Sil
  68. Merhabalar,
    Kişisel ; kitap, kozmetik ve bakım üzerine yazdığım bir blogum var :)

    www.ilkeee.com

    Herkesi beklerim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldiniz.. Katılımınız için teşekkürler :)

      Sil
  69. bende burdayımmmm artık :)
    soslubadem.blogspot.com
    kişisel bakım ağırlıklı bir blogum var ama istediğim her konuda paylaşım yapıyorum beni yanlız bırakmasanız sevinirim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin ne iyi ettin :) Kozmetik - Bakım kategorsine ekledim canım, katılımın için teşekkürler :)

      Sil
  70. Merhaba zaten tabip ediyordum ben de keşif etkinliğine katılablirmiyim? Ledushca.blogspot.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldin, elbette katılımın için teşekkürler. Sevgiler :)

      Sil
  71. Merhaba :) Açıklamanızı gerçekten çok beğendim ve blogunuzun renklerinin softluğu çok dikkatimi çekti, yazılarınızda başarılar..
    Benim blogumdan bahsedersek aslında bu kategorilerin hepsinden bir parça bulunduğu için tam bir kategori diyemiyorum bundan sonra meraklı bir izleyiciniz olacağım başarılar güzel günlere.. http://asliliatalay.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba beğenmenize çok sevindim, teşekkür ederim ayrıca güzel sözleriniz için :) Blogunuzu Kişisel - Yaşam kategorisine ekliyorum o halde. Aynı şekilde başarılar ve güzel günler dilerim, hoşgeldiniz :)

      Sil
  72. Merhaba, kozmetik ürünler, makyaj, cilt bakımı, Kore kozmetik-cilt bakımı ve ürünleri hakkında blogum :)
    yeppeun-yeoja.blogspot.com.tr

    Teşekkür ederim etkinliğiniz için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldin :) Katılımın için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  73. Merhaba. benim kategorim Yemek-Mutfak Bloğu.
    http://renklipastasepeti1.blogspot.com
    Etkinliği çok güzel planlamışsınız. Umarım güzel desteklerin ve dostlukların gelişeceği bir etkinlik olur.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz, güzel sözleriniz ve katılımınız için teşekkür ediyorum. Umarım söylediğiniz gibi güzel dostluklara sebep olur. Sevgiler..

      Sil
  74. Merhaba :)
    Blogum kozmetik üzerine.
    Bu arada benimde blogumda blog takip etkinliği var katılırsanız ve blogunuzda yer verirseniz çok sevinirim :)

    http://visneliruj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz :) Hemen geliyorum etkinliğinize, katılımınız için teşekkür ederim :)

      Sil
  75. BENDE ADINIZI BLOG KEŞİF ETKİNLİĞİNDE GÖRDÜM GELDİM
    BLOGUM DA VE KANALIMDA DAHA ÇOK KOZMETİK,BAKIM,ÜRÜN YORUMLARI ALIŞVERİŞ GİBİ KONULARA YER VERİYORUM.SİZİ DE BEKLERİM
    İLETİŞİM BİLGİLERİM

    BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
    EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
    TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
    İNSTAGRAM:evintekkizimona
    YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz, katılımınız için teşekkür ediyorum..

      Sil
  76. Merhaba :)
    Güzel bir etkinlik olmuş, kategorilere göre ayırma fikrini sevdim *_*
    Yalnız benim blogum sadece kitap blogu yaşam blogu kısmına girmiyor. :/
    Blogumda okuduğum kitaplar hakkında yorum yapıyorum, kitap alışverişlerimi yazıyorum ya da yazarlarla yaptığım röportajları yayınlıyorum. *_*
    Linkim: http://kitaptutkum.blogspot.com.tr/
    Sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz, katılımınız ve güzel sözleriniz için teşekkür ediyorum :) Ağırlıklı olarak Kitap ve yorumları üzerine, bir nevi kişisel -yaşam aynı zamanda, en uygun olduğu için bu kategoriye ekledim. Sevgiler :)

      Sil
  77. Merhaba
    benim blogum kişisel paylaşım blogu aynı zamanda yaptığım eva bebekleri sergiliyorum
    Etkinlik için teşekkürler.
    mutlugunlugum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz, katılımınız için teşekkür ediyorum..

      Sil
  78. http://izmirleydisi.blogspot.com.tr/2015/03/8-mart-blogger-bulusmas-8-march.html canım bende blog keşif etkinliği başlattım katılırsan çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen başlatırsında ben katılmazmıyım hiç :)

      Sil
  79. Selamlarrrr
    Çok geç oldu ama sonunda etkinliği blogumda duyurabildim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım, zorunlu değildi ancak bu jestin için ayrıca teşekkür ederim sana, çok incesin :)

      Sil
    2. Rica ederim tatlım ne demek. Benim için zevkti ^^

      Sil
  80. Merhabalar... Böyle güzel bir etkinlikten haberim olduğu için çok mutluyum. Katılmayı çok isterim kitap bloğu kategorisinde :) Sizi de takibe aldım. Benim bloğum http://sihirlikalemden.blogspot.com.tr/

    Umarım çook güzel arkadaşlıklar kurup güçleniriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldin, katılımın için teşekkür ediyorum :) Bol paylaşımlı bol sohbetli bloglarımız olsun :)

      Sil
  81. Kişisel-Yaşam ve Kitap bloğu tanımına daha yakınım sanırım. Kahve Yanı Kitap, Bir de Make-Up... kahveyanikitap.blogspot.com
    Ayrıca bu liste fikrine bayıldım. Harika olacak... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, katılımınız ve güzel sözleriniz için teşekkür ediyorum :)

      Sil
  82. Merhaba dostlar boyle bir aileye sahip olmak kim istemez ki :) bloğumu hangi kategoriye koyarsiniz bilmem ama benim kesinlikle burda olmam gerek:) merakhaneci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz, katılımınız için teşekkür ederim. Karşılıklı takibe almanızı istiyorum bloglarımızı, sizin takip kısmınızı göremedim yalnız blogunuzda?

      Sil
  83. Merhaba çok güzel bir etkinlik. Benimde yaklaşık 7 aylık bir moda blogum var. kendin yap projelerim de oluyor. Bunun dışında tekstil ve moda tasarım mezunuyum. Aldığım eğitimi online ders olarak aktarmaya başlayacağım yakında modelistlik stilistlik dersleri gibi. Umarım güzel bir etkileşim olur. Blogum biristek.com :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz, katılımınız için teşekkür ederim ancak keşif şartlarından biri blogu karşılıklı takip etmemiz, sizin takip kısmınız görünmüyor ayrıca siteniz çok şık, bunu halledebilirsek listeye ekleyebilirim blogunuzu, teşekkürler :)

      Sil
    2. Evet bazı eksikliklerim var halledip haber vericem teşekkür ederim :)

      Sil
    3. Tamam o halde, rica ederim :)

      Sil
    4. tekrardan merhaba bloğuma facebook üzerinden takip edilecek bir eklenti kurdum. Blog takibi için olanı kurmam şart mı?

      Sil
  84. Merhaba, bu tür etkinlikler giderek çoğalıyor, yeni bloglar keşfetmek gerçekten heyecan verici
    Sevgiler Elif

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz, kesinlikle aynı fikirdeyim.. Sizi Kişisel - Yaşam kategorisine ekliyorum, eğer farklı bir kategori isterseniz belirtin lütfen olurmu?

      Sil
  85. Merhaba böyle bir etkinlik başlatmanız cok güzel teşekkürler.. Blogunuzu takipteyim..
    Destek olursanız çok sevinirim. Bende butik kurabiye, pasta ve cupcake yapıyorum..

    http://alabutikpasta.blogspot.com.tr/

    herkesi beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz, katılımınız için teşekkür ediyorum :)

      Sil
    2. Blogunuzda izleyici eklentisi aktif değil sanırım olamıyorum,onu aktifleştirirseniz izleyici olunabilir, bir bakın isterseniz..

      Sil
  86. bende bende bendeeeeeeee=)))) olmazsam olmaz dimi amaa=)))
    bana da gelin bana daaaaaa=)))
    yesimcayiroglu.blogspot.com.tr
    bu etkinlikler sayesinde ailem çoğaldı teşekkürlerr emeği geçen herkeslereee=))

    YanıtlaSil
  87. kişisel yaşam blogu kategorisine eklersen sevinirim canımcım=))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım, katılımın için teşekkür ederim :)

      Sil
  88. http://mutfaktakisen.blogspot.com.tr/ || GIDA İÇİN MODA! / FASHION TO FOOD!
    Bende yemek reçeteleri üzerine yazılar yazan JR CHEF'in mutfağı adı altında blogu olan bir bloggerım. Konuk yazarlara ve İnstagramda bulunan #Betüşmutfakta hashtaginden seçtiğim yemek tariflerini blogumda yayınlıyorum yer almak isteyenleri de beklerim. Herkese iyi günler dilerriim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldiniz..Katılımınız için teşekkür ediyorum.. :)

      Sil
  89. merhaba benim blogum moda üzerine ama kişisel bakım olarak deneyip beğendiğim ürünleride paylaşıyorum :)

    http://shoeeobsessionn.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldiniz katılımınız için teşekkür ederim.. O halde moda kategorisine ekliyorum uygunsa, değilse kişisele de alabilirim :)

      Sil
  90. Merhabalar,

    Benim nail art üzerine bir blogum var. Ojelerimi, nail art tasarımlarımı ve yapılışlarını paylaşıyorum.

    http://nailartinwonderland.blogspot.com.tr/

    İlgilenen herkesi bloguma beklerim.

    Not: Hangi kategoriye girer emin olamadım :/ Ama ara sıra tırnak bakımından da bahsettiğim için bakım kategorisi olabilir belki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, katılımınız için teşekkür ederim. Blogunuz Oje-Tırnak Bakımı üzerine olduğu için, Bakım kategorisine ekledim..

      Sil
  91. Merhaba,

    Bloğuma katılmışsınız, yorumunuzu gördüm. Davetiniz için teşekkür ederim.

    Benim bloğum defter, kalem ve mürekkepler üzerine. Sanırım en uygun kategori 3 numaralı hobi grubu olmalı.

    Blog adresim: http://kalemeraki.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldiniz.. Katılımınız için ben teşekkür ederim..

      Sil
  92. Merhabalar,benim blogumun adı Bak bunu ben yaptım
    Dıy projeleri,Hobi,Az biraz yemek tarifleri var
    Herkesi bloguma beklerim
    Etkinlik için teşekkür ederim
    Sevgiler....
    http://bakbunubenyaptim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldiniz.. Katılımınız için ben teşekkür ediyorum..

      Sil
  93. Baya geç kaldım sanırım ama davetiniz için teşekkür ederim, gerçekten faydalı bir yazı :) benim bloğumda kişisel bakım ve güzellik üzerine :) http://makyajdevrimi.blogspot.com herkesi bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım hoşgeldin, hayır olurmu elbette geç kalmadın, bu liste sürekli güncellenecek, daha çok kişiye ulaşılıcak ve bloglarımız daha çok büyüyecek..Katılımın için teşekkür ederim.. :)

      Sil
  94. Merhaba etkinliğinizi yeni gördüm çok güzel düşünmüşsünüz fikrinize sağlık... Benim bloğum gezi üzerine. Kişisel-yaşam kategorisine giriyor sanırım. Sizi takipteyim bende beklerim. Çekilişime de herkesi bekliyorum sevgilerle..
    http://hayatimyolculuk.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldiniz.. Katılımınız için teşekkür ediyorum, elbette geliyorum..

      Sil
  95. Merhaba ne kadar güzel bir etkinlik... Teşekkürler :)

    Kişisel Bakım ve Makyaj Ağırlıklı olmak üzere hayata dair her konuda yazıyorum. Herkesi beklerim.

    http://blogkizsalseyler.blogspot.com
    Facebook: www.facebook.com/kizsalseylerblog
    Instagram: www.instagram.com/blogkizsalseyler
    Twitter: www.twitter.com/mersin_cadisi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım, katılımın için teşekkür ederim.. :)

      Sil
  96. Kitaplar üzerine bir blog kurduk. Okuğumuz kitapları burada yorumlarımızla birlikte paylaşıyoruz.
    www.kitapoku-yorum.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, katılımınız için teşekkür ederim..

      Sil
  97. Merhaba böyle güzel etkinliklerin yapılması ne güzel herkes faydalanıyor ne iyi:)
    Blogunuzu takibe aldım szide beklerim
    Benim blogum; bakım, güzellik, ürün yorumlama adına bir blogtur herkesi beklerim.
    http://myakeup.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz evet bu tarz etkinlikler bizler için oldukça faydalı, katılımınız için teşekkrüe derim.. :) Elbette hemen geliyorum..

      Sil
    2. Bu arada izleyiciler gadgetinizi bulamadım, sorunmu var yoksa eklenmemişmi acaba?

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR! İsminize tıklanınca zaten adresinize yönlendiriliyor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...